en dag kommer det att ordna sig, frågan är när.

Kanon dag idag, för första gången på länge.  Började med att kolla lite på summerland, beroendeframkallande.se. Ja, sen föreslog sara fika, och det tackar jag ju absolut inte nej till. Så vi drattade ner till olé. Mycket trevligt. Sedan satte vi oss bakom banken. Där vi fick våra små idéer. Att lägga ut blommor på marken och sedan bestämma vad allting ska betyda var inte det lättaste. Tillslut kom vi på ett par riktigt finurliga alternativ, dock kanske inte så lätta att genomföra. Sedan beslutade vi oss för att kolla på film hos mig med jp. Men först, en riktigt, riktigt lång promenad, men det behövde nog vi tre. Haha. Strosade hem till mig där vårt inhandlade godis och hyrda film väntade. Hot chick. alltid trevlig med film och sällskap. Nu ska jag nog nana (:


borde inte alla måltider se ut såhär? ^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0