jag kommer se ner på dig, när du ligger underst.

Oj, vilket student firande alltså. Men det kommer vill till sen. Först blir det en kort story om dagen i storhet. Började dagen med att en kines kom till vår klass och pratade lite om kina och vad hon tyckte om Sverige med mera. Det vad faktiskt ganska trevligt, och vi lärde ju oss en del, både nya engelska ord och om kina. Sen var det språk och annat trist. Efter lunchen hade vi engelska, det var faktiskt en ganska rolig lektion till skillnad från alla andra engelska lektioner. Fick en massa meningar man skulle läsa fort många gånger. Jag fick jämt de jävligaste. haha. Fast det var väldigt roligt. Smakprov? Det kan ni få ;)

1. Send toast to ten stout sanit' ten tall tents.
2. If Stu chews shoes, should Stu choose the shoes he chews. Haha, den skulle jag läsa 5ggr irad xD
3. I was born on a pirate ship. ( det ska sägas samtidigt som man håller två fingrar på var sida tungan)
4. The thirty-three thieves thought that they thrilled trought Thursday.
5. Six sick hicks nick six slick bricks with picks and sticks. Skulle jag också säga 5ggr irad. jobbigt värre :P
6. I wish to wish the wish you wish, but if you wish the wish the witch wishes, I wont wish the wish you wish to wish.
7. A big black but bit a big black dog on his big black nose.

Ja, ni förstår kanske. Aja, och sista lektionen var det kompisstödjar avslutning med glass, vattenmelon och hallon. Inget man tackar nej till inte.  Sedan cyklade jag hem, snabbt in i duschen sen fixa iordning sig. Sen bar det av till byn, först för att träffa Fanny och köpa blommor till Hanna och Emelie, sen drattade vi ner till haganäs för att titta på när dem sprang ut. Det såg hur härligt ut som helst, nu blev man ju verkligen sugen på att gå i trean. Fast, ändå inte. Jag har ju 4 år kvar, jag ska nog hinna längta lite till. Ja, och efter de hade sprungit ut, så gick vi ner till torget för att titta på när de åkte runt i sina åk. Och efter det bar de hem till Hanna. massa god mat och gott sällskap. Aldrig fel. Drog vidare till Emelie där det var  fest, med både svenskar, danskar, (tyskar?) och osbybor. xD haha. Det var mycket trevligt. Stack runt tio halv elva tiden för dem skulle sedan dra vidare till speak easy, och jag är ju inte riktigt så gammal än, så tyckte det var bäst att dra innan dem drog. Men jag hade det mycket mycket trevligt må jag säga. Och ni var super söta,  båda två.
"- ' ååh, fjäsk" haha. Det kommer säkert en massa bilder på bdb sen, när jag har tid att lägga ut, det är ju så fint väder så vill inte riktigt sitta inne framför datorn.

Idag ska jag nog bara vara ute, kasnke drar ner till bökhult en sväng och badar eller något. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det märker vi. Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0