what's the point of never making mistakes?

Min dag har idag gått ut på att dega och kolla  på summerland. Also, har jag varit duktigt. Var ute och gick en runda innan också, mycket skönt även om vädret inte var lika fint som när vi var ute och gick igår. Men det funkade, jag tog mig till och med hela vägen hem. Så jag har haft en ganska slapp och tråkig söndagkväll, men alla söndagar är tråkiga.

Ikväll är det fotboll, finalen. Men jag känner inte för att se fotboll idag, som alltid. Så jag kollar väl på nån film eller något. Maybe ringa Johanna och se hur dem har det i götet. Pratade lite med henne innan idag, och de verkade, enligt henne, ha ganska roligt vilket är kanon ju :) Oh, Johanna fyller år imorgon också, så ni får inte glömma att gratta henne. mycket viktigt :)

åh, sitter och kollar på en massa gamla bilder nu. Oj vilka minnen som kommer tillbaka alltså. Och så mycket man lyckats förtränga. Jag saknar att vara liten, eller mindre om du föredrar det. Gosh.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0