du spelar ett spel, och jag vill inte vara med.

är det verkligen påsk? är det de? för det känns som att vi börjat om på nytt, med vinter och allt. nåväl, idag fick jag stiga upp lite tidigt, duscha och fixa sig. sen sticka ner till kyrkan, påskgudstjänst. och för er som antecknar, så sög det riktigt hårt (:  sen ja, satt jag&johanna på ikea ett tag, väntade på hennes päron, sen åka hem, vila&sådant. har dessutom städat rummet idag, kryss i taket för det. får se hur länge det håller sig innan det blir stökigt igen, we'll see.  usch, jag har haft ett par riktigt tråkiga dagar för mig själv, bara legat och tittat på prison break, med vissa undantag. har varit iväg lite hit&dit också. Jag hoppas inte resten av lovet är såhär, för då, då kan jag lika gärna sticka tillbaks till skolan. fast nej, å andra sidan är det rätt skönt att bara ta det lugnt.

ikväll tror jag det kommer lite folk hit, filmkväll. får hoppas folket visar intresse och kommer hit för att göra mig sällskap. well, kortblogg. tänkte bara säga att eftersom jag, ganska mycket, har tröttnat på bdb så lär jag inte lägga ut " http://expooosed.blogg.se " varje gång jag skrivit en blogg. så ni får hålla utkik själva!

tjaaau, & gladpåsk.

image39



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0