I get my hopes up and I watch them fall, every time.

todeloo!

ligger och kollar på andraavenyn, nu igen. får inte riktigt nog av det. Ja, och sen finns det ju inte mycket mer att göra om kvällarna. idag har jag knallat runt i byn med mamma och sis. köpt present till daddy, sen blev det fika på hartmans. träffade salome och johanna där, så satte mig hos dem istället. och ja, vi hade det mycket trevligt :) sen drattade vi hem till mig, lite prat och sådant. sen över till johannas +++ sara. spelade guitarr  hero och sjöng singstar. haha , jag suger, jagvet. (a). ja, sen kom det lite annat folk, tittade halvt på hata göteborg och pratade lite smått. och nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga, så, go'natt. :*


det här känns inge vidare, det gör faktiskt inte det. "/

image40


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0