kär i kärleken.

var tar alla kommentarerna vägen?

helgen bestod av konfaläger i Hamneda tillsammans med alla konfirmander. roligare än väntat, faktiskt. Packade och sådant efter skolan, sen tog vi bussen runt halv 5. fick våra rum och åt när  vi kom dit. trevligt. Sjöng och sådant på kvällen , sen hade vi också singstar tävling. grattis till oss som kom sist :).  nåväl, på kvällen hade vi tänkt göra anden i glaset, tjejorna och jag. men det sket sig, vi hade någon, inte så jätte andlig, person i vårt rum, måste ha varit därför. vi blev påkomma med att ha ljus inne på rummet, wuhups, men det snackade Titti bort på ett bra sätt.
"Har ni haft tända ljus är inne?"......
20 sekunder efter....
Tiitti: " eh VA?!"  hahah!

hade massa snack i rummet sen, tills vi skulle gå och lägga oss. men efter att alla gått från mitt och tittis rum så dök ett oväntat huvud upp genom fönstret, jp ;). haha fast han blev också påkommen med att inte vara på sitt rum, så han försvann snabbt tillbaks igen. Efter några minuter igen, kikade Eve, Liza, Josse och Hilma in :). snack och sådant. Efter ytterligare några minuter kom grabbarna igen xD . Hannes och André som somnade på en gång, och Johan. Ännu mera prat och sådant, telefon samtal och flum. sov inte mycket den natten, eftersom jag både vaknade av att det svinit kallt, och att det sen var varmt. det hjälpte inte heller av vi somnade sentsent, och sedat blev väkta super urly! 
"det var duktigt av er Hannes att ni sov på ert egna rum" Haha! jomenvisst :)

Så dagen började med en dusch, sen fix, och frukost. sen packa och sådant. Hade lektion den dagen, och massa tävlingar och tipsrunda. ganska så okej-kul.  dagen i sig var väldigt segt, och jag hade hemlängtan! höhööhö. somnade runt 6-7 tiden när jag kom hem, och sov till 7 idag :$:$:$:$, har nog aldrig sovi så länge, pinsam länge ju. nåväl, idag blev det Ikea , skulle köpt tyg till gardiner , som självklart var slut. så det fick bli en lampa, speglar, hyllor och annnat smått.  Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och lyssna på deppmusik, jag behöver det nu! "/ "/. 

xoxo Kristin (a)

image35image36

Do they have radios in heaven?
I hope they do
'Cause they're playing my song on the radio
And I'm singing it to you
And I'm singing it to you,you,you,you

You left before I had a chance to say goodbye
But that's the way life usually is it just passes you by
But you can't hold on to regrets and you can't look back
So I'll just be thankful for the times that I had with you
.

:( <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0