party like a rockstar.

helgen har varit kanon. lördagen var mycket händelserik och oerhört trevlig. började med att Sara knackade på, och vi cyklade sedan, tillsammans med johanna, ner till haganäs för att titta på en innebandy match. 2-0! (y) Satt kvar i ungefär två timmar och bara snackade i sofforna,  i väntan på att det skulle sluta regna. men visst var det trevligt :). Ja, sen cyklade jag och sara hem till mig, lagade mat och åt.  efter det tittade även johanna också förbi. fixade med presenter och sådant. sen gick vi ner och mötte Andy Pierre och Robin, fast andy och pierre stack snabbt igen. och robin och vi andra traskade runt i byn, och sedan ner till minnas trapphus. satt där i mer än en timme i väntan på att minna och pierre skulle komma. tillslut kom dem, och festen var igång, (y). och trevligt hade vi, med sång och paket. Sen var jag och johanna tyvärr tvunga att lämna dem väldigt festliga feststämningen.... Träffade Pau på ikea, sen fortsatte vi neråt mot johans :). tittade på film, och lite snuttar från melodifestivalen som inte var så uppskattat bland folket (a). men ja, sen drattade vi tillsammans ner till Dominas igen, och det var fortfarande lika trevligt där, kom hem runt kvart över 2. satte på en film och somnade ... muhi. Tack för den här kvällen/natten. hade verkligen über trevligt med allt folk. tacktacktack!

och idag ska jag följa med Sara ut till Baron, wish me luck, jag kommer att dö!
Pu-uuuuss!

och förlåt, :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0