varför blir jag inte förvånad?....

fyattan vad det är mycket snö ute nu! Usch.

nåväl, igår hade jag en mycket trevlig dag. var i lund med några från klassen. hälsade på mohamed och sådant. jätte roligt att få se han igen (:  jag orkar faktiskt inte skriva så genomgående nu. men trevlig var det iallfall!

"har ni inte spelat färdigt än?, Jag hinner ju bli mozart innan ni är klara"

på kvällen stack jag hem till ludde, med annat folk. blev lite poker och annat kortspel. sen tittade vi på film också, inte så tokigt det heller (: och idag blir det säkerligen en massa plugg med salome, med tanke på att vi inte ens börjat med vårt arbete som ska vara klart nästa vecka! wish us luck! pu-uuusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0