vi ska alla en gång dö.

snart är det back to school som gäller. fyfan, jag orkar inte det. nåväl, igår skulle jag&salome försöka få färdigt vårt arbete, och visst, vi kom en bit på vägen. men vi är långt ifrån färdiga. det tar kål på mig. och inte nog med det, jag har dessutom sagt att jag ska skriva färdigt resten själv :O. omg, orka. Ja, eftersom vi varken ville eller orkade skriva mera så stack vi ner till hartmans och fikade med Sara. vi hade jättetrevligt tycker jag. även om jag inte alltid förstår mig på vad dem pratar om.
Salome: alltså kristin , en rasist är när man hatar utlänningar ? , Så om jag åker till Irak , vad är jag för dom då ?
Kristin: Ja du är väll en nazizt då va ?

Ja, sen drattade vi hem efter någon timme med fika&prat. blev återigen lite plugg för min&salomes del.
Salome/Sara: Ska vi skaka hand på att varje gång det kommer ett tåg vinkar vi , och innan vi fyller 20 så ska vi ha fått ett sms från någon på tåget som säger : Jag såg nyss dig vinka ! :) , ska vi skaka hand på det ? :)
Kristin: Men jag bor ju vid tåget !

På väg hem träffade jag och salome på en mycket mysko gubbe. när jag och salome pratade lite på vägen hem, så pratade hon enormt högt om sånna saker man inte säger högt. inte så fina ord om man förklarar det så. ivartfall, så vände jag mig om för jag tyckte jag hörde fotsteg, och så såg jag då denne man, och började då gapskratta... eftersom jag trodde han hade hört vad vi pratade om. och då trodde väl den där pysen att jag skrattade åt honom, så han gick fram till oss, drog ur sin hörlurssnäcka ur örat och frågade vad som var så kul. om han missat ngt. :O omg, sjukt pinsamt. (A).  nbåväl, på kvällen tittade Domina&SAra förbi igen, bastade och pratade. det var jättetrevligt tycker jag. (: måste göras lite oftare eller vad sägs? (:

idag blir det till att fira pappening. två sjukt stora tårter. jag kommer bli tjock! (: muhi, sen kasnke jag ska träffa sara efter ikväll. jättemys om jag får (: . janä, nu ska jag dratta och duscha, Pusshej :*

"/

image41image42











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0