I'm never gonna be good enough for you

tjenixen. Skolan vart okej idag, var hos skolsköterskan för såndär, årlig undersökning. Haha. Och det är faktiskt okej att ljuga på frågorna i sådana hälso formulär va? (a)
för övrig har jag varit med Salome hela dagen, jättemys. har verkligen saknat dig. "/ <3.
nåväl, vi har ätit oss tjocka och sådant, som man visserligen alltid gör med dig. Var ute och gick en sväng också, och pratat har vi också gjort. Ett av våra stora huvudmoment. Ja, ivartfall har det varit super trevligt.

Påtal om ingenting så vill jag bara uttrycka att jag verkligen hatar sådana som snor saker ifrån andra. De har snott hela Paulinas nessesär och 400 spänn. Det är ju helt insane va folk kan sjunka låg. Ta en funderare, det verkar ni behöva.
 
Ja, imon är det varken konfa eller barngympa, det tycker vi mycket om. Slappe dag vill säga, om inget annat dyker upp? :). ska ner till föräldra-mötet och prata om regler för lisebergsresan, inför alla föräldrar. Omg. haha, eller så bjussar jag över jobbet på någon annan. we'll see! nåväl, nu ska jag dra. Vart inget roligt folk inne att snacka med, går och lägger mig för att titta på tv istället. säkerligen roligare än det här. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0