jag målar ett hjärta i ett knastrande grus.

Såja, nu har det gått ett par dagar till. Och imorgon händer det, konfirmationen. Det kommer bli jätteskönt att ha allting överstökat, även om vi haft en hel del roligt tillsammans. Träffas mycket folk, nytt som gammalt. Jag har kommit nämre en del,  och lägren har varit kanon med alla underbara personer.  Men ja, det ska bli mer härligt att bli av med det här, om jag tänker efter. sköntsköntskönt!

idag har skolan gått rätt fort, började med samling i matsalen för tema-uppstart med niorna. Tema Kina och USA. Jag kan ju inte säga att jag tycker detta temat verkar vara roligare än något annat, men att jobba med niorna ska bli spännande, se hur dem funkar. Gruppen jag hamnade i är inte allt för tokig heller, vilket är bra. Jag har några känningar där liksom. Nog om det. Efter samlingen så hade vi Kemi prov, och jag tror faktiskt det gick väldigt bra. Det kändes faktiskt som det. Jag håller tummarna. Efter provet hade vi språkval, ingen lärare så vi chillade runt i klassrummet en stund, sen drattade jag och johanna ut för att läsa lite. gött. Mat, vilket idag innebar matkrig för vissa, och för andra innebar det "nu luktar du biff". Trevlig lunch ivartfall. Eget med CB, och idrott sista lektionen. Och alltid ska jag bli mobbad för något, idag var det av Vlado om hur jag sprang. haha. Klaga på ni bara, bara gör det! (a).

Efter skolan stack jag ner till apoteket, sen en sväng in på gyldfynd med johanna, där jag även träffade Sara och Robin. trevlig kort pratstund. Hann med en sväng in på interflora också, tror jag har hunnit fixa allting till imorgon nu ivartfall. puh. När jag kom hem satte jag igång med att städa mitt rum. måste ju fräscha upp det lite nu. ouhff, jobbigt värre. Snart måste jag också till och med plugga in frågorna till imorgon, eftersom jag fortfarande inte ens kan dem. Ack ack ack! Ja vi får då också hoppas på att det blir fint väder imorgon.

tjiaao. puss.
  morgondagens outfit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0