One look at that smile and I'm all yours

Idag är det lördag, och jag vaknade för tidigt enligt mig själv. Varit jätte uttråkad de första tre timmarna som jag var vaken. Lite innan lunch så frågade pappa ifall jag ville följa med han ut på sjön med båten, och jag tänkte " visst, jag gör lika lite nytta här hemma som där". Så det blev till att packa ner lite saker och sedan ut på sjön. Rätt najs väder idag, kunde ha varit ett par grader varmare, men jag klagar inte, observera det. Var ute ett par timmar, sen drog vi iland igen, och jag stack bort till bryggan för att snacka lite med J. och kompani som var där. Himlans trevligt. Och ikväll gott folk, ikväll hoppas jag på att det blir fiesta. Jag känner suger, det gör du med, jag vet det!

The difference I'm feeling in my heart
Is the difference of loving or not
And under the stars and moon and sun
Is the perfect becoming of one



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0