so I'll Lay here with you 'til the final goodbye

och allt jag kan komma på att säga är: fyfan vad jag mår bra!

vädret är fortsatt super bra och värmen bara stiger och stiger, det tycker vi mycket om kan jag meddela. Skolan gick fort idag, med bild, eget, eget, idrott och so på schemat. Sista lektionen var riktigt rolig, vilket jag verkligen inte tror Christian tyckte. Meningen var att vi skulle få en snabb genomgång av so, men som pratades bort utav oss. Hans min var inte att leka med kan jag säga, hans ord var inte så fina dem heller. ett gott skratt fick vi oss i allafall.

Linnéa: kan du inte bara komma till saken utan att abryta efter två sekunder?
Christian: Jo, så här är det att.....*tystnad*
och vi skrattar som bara den. trevlig lektion må jag säga.

När jag kom hem blev de att byta om till min nyinhandlade bikini och sen slängde jag mig på studdsmattan för att pressa järnet.  Resultat vet jag inte om det blev mycket av, men man måste ju börja någonstans, right? det var i vilket fall som helst väldigt härligt att bara ligga och ta det lugnt. och nu har jag fått lite skuldkänslor, eftersom jag har så jädrans mycket som ska lämnas in och vara klart i skolan vid de här laget. Har precis läst ut min bok och tänkte skriva bokanalysen nu. Snabba ryck Kristin, du har massor kvar! Usch, med det här tänkandet kommer jag ingen vart, så nu ska jag sätta igång med det jag ska få gjort. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0