and it isn't so hard to believe

Nu har jag typ överskottsenergi. Vaknade precis, efter att ha sovit i typ två timmar.  Not good, not good. Lär ju inte direkt kunna somna ikväll nä. Nåja, vi tar det som det kommer. Idag har varit en bra dag. Vädret har börjat reda sig, och det har varit sol tillmestadels, det tycker vi om. Det blir väl till att börja pressa och bada snart igen då. Skolan började iallfall med kockduellen för årkus 8. Det var ganska kul, men det var inte som jag hade tänkt mig. Vi blev indelade i fyra lag, och det var två olika maträtter + efterrätt och sådant tilltugg.  Personligen tycker jag det var ganska dåligt att det var mer än en maträtt, eftersom den maten vi fick laga, smakade skit redan innan vi  gjort den, eller så om ni förstår? Vi fick sådana äckliga maträtter att tillaga, men det är inte hela världen. Iallfall, grattis kök4. :)

fortsatte med mentorstid, och det blev brännboll, igen! Jag tror vi har tjatat ut de spelet nu, det är inge roligt längre. Och jag som knappt kan röra på bena längre, ajaj. Aja, det gick iaf inge vidare där heller, haha. Men vi fick iaf vara ute i det fina vädret. Det nöjer vi oss med. Dagen fortsatte med språkval, att översätta recept kan jag inte påstå är det roligase jag vet, men det dög. Och slutligen hade vi egetarbete. Jag och Johanna började måla på våran skylt-docka som ska få en skoluniform sen. haha. jättefult, men alltid något.

Cyklade hem efterskolan, var cepetrött men bestämde mig för att ajg inte skulle sova, vilket jag inte heller gjorde. Åkte ner till affären med papi istället, köpte banan och sådant. Sen  gjorde jag lite milkshake utav det, mumma. Ja, men man får faktiskt vara tjock av sig ibland, det är tillåtet. Sen satt jag ute och pratade med pappa in the sun, himla trevligt. SEN gick jag faktiskt och la mig, var sjukt trött alltså. Och nu har jag vaknat, pigg som en lärka eller vad man nu säger. Ikväll händer ingenting skulle jag tro. Blir väl till att fortsätta på min mycket fina schampo-flaska xD haha.

Och på tal om ingenting, så blev jag sugen på att göra en att-göra-under-sommarn- lista. Ska skriva ner en massa saker man aldrig kan tänka sig mig göra, eller kasnke inga super extrema saker. Men något måste jag ju dra till med. spännande spännande :) Nu känner jag att jag skriver sådant onödigt igen, bäst att sätta punkt här. Scheisses!

puss

:$:$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0