now I know there's nothing we can't reach

och jag fortsätter att inbilla mig själv, "det blir inte värre än såhär".
men lilla flicka, det blir det seru.

Efter att ha vandrat runt länge länge på haganäs fick vi en uppfattning om hur skolan var, och ja, jag tycker den verkar helt okej. Är dock fortfarande inte säker på om jag vill gå där. We'll see. Det är ju visserligen ett tag till, jag ska nog hinna bestämma mig tills dess. Åt lunch och sådant på haganäs också, maten är faktiskt så bra som alla säger att den är. Mycket bättre än gemöskolans snuskiga, sunkiga matsal. Hade väldigt lång lunchrast, från 10,30 till 12,35. Jag säger bara gött! Resterande skoldag ängnade jag mig åt att leta fakta om skolan i USA, vilket resulterade sig i...  eller ja, jag fick inget resultat. Datorerna krabbade och jag hittade ingenting. Bra jobbat!

Efter skolan vad jag och åt på Café Olé med Elin, Linnéa och Johanna. Himla mysigt och gott. Mätta och glada cyklade vi ner till Lindex en sväng, hittade inget. Inte för att jag var ute efter att hitta något, jag sparar shoppingen till Göteborg nästa helg. Liseberg hela fredagen, och lördagen ängnar vi tjejer åt oss shopping, right? Funfun. I vart fall, cyklade hem sen, bytte och om stack sen ner till träningen. Fick inte så värst mycket gjort denna träningen, eftersom jag helt tappat skillsen och blivit en liten chicken. Jag vågar inte längre, argh, riktigt jobbigt. But i'm not giving up! Säger jag som knappt försökte idag. ironiskt, ironiskt. Jaja, nu har jag ätit ett äpple, för er som antecknar och forskar kring mitt liv. Vilket jag inte tror att någon gör, men ja. Äsch, nu blir det bara en massa skitsnack här nu, nu ska jag chilla, snart gossip girl. Lägger nog mig och tittar på det, men fram tills dess ska jag knarka Gavin!

monika kristin karlsson.
åeh, tittade i loggboken nyss.
såg att jag faktiskt hade namnsdag den 4:e maj.
att jag inte har sett det. nåväl,
eftersom bara jag kommer ihåg det får jag väl
gratta mig själv lite såhär i efterskott. grattis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0