you take my breath away

oah-oah-ah-ah. igår tog jag då mitt första "dopp" i sjön. Det var faktiskt varmare än jag trodde det skulle vara, men det var fortfarande inte varmt.

Skolan gick fort, och vi spelade brännboll på idrotten. Sedan var det tid för att cykla hem och lägga sig på studdsmattan och bara pressa järnet. hihi. sen ringde då Johan och frågade ifall jag ville med och bada, och ja, det tackade jag, som ni kanske förstod, inte nej till. efter att vi varit i bökhult stack hela gänget ner till amigo, käkade pizza och hade väldigt trevligt. roligast var nog ändå flugorna.

Efter pizzan stack vi ner till torget och gjorde ingenting.  Frös baken av mig och nu har jag tjugotusen myggbett, överallt! Det tyckte vi inte om, så vi drog hem till Johanna och pratade och en massa sådant. alltid lika trevligt må jag säga :)

Idag så ska jag klippa gräset, för det lovade jag pappa. Make some money you know.  Sen ska jag väl bara ligga och pressa resten av dagen, eftersom det är så otroligt härligt väder så måste man ju göra det bästa utav saken. ikväll blir det kasnke till att grilla ute i klöxhult. får se om det blir något av det, men jag hoppas starkt! Vill göra något roligt ikväll, inte bara sitta och dega hemma :P. Nä nu ska jag fixa mig, puss!

monika kristin karlsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0