being me isn't so easy

är jag morgonpigg eller är jag?
Vaknade runt åtta idag, det är inte ofta det händer kan jag lova. Men med tanke på att jag somnade rätt tidigt igår är det kanske inte så konstigt om jag har stigit upp innan klockan elva idag, för en gångs skull. Idag ska jag ner till byn med papi,  tänke köpa en stegräknare, fått en liten impuls  nu, att jag ska ut och gå oftare! Vad passar inte bättre än en stegräknare då? Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, blir kanske att fixa dörrkrantsar med johanna, men vet inte om det blir av. Ikväll hoppas jag på fest. Typ för fest, och sedan dra till någon annan istället för balders? För jag orkar inte balders ikväll, nej. Det gör jag inte. :))

Nä, nu ska jag kliva upp ur sängen, in i duschen och sen fixa mig lite.
vi hörs  senare!

synd jag missade dig. sad face.

Förresten, VEM ÅKTE UR IDOL?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0