boys will be boys

Det var skönt att få träna lite idag. Även om jag inte kan påstå att jag gjorde någon succé, men det hade jag inte räknat med heller. Efter träningen var det ledarmöte. Ganska ointressant, eftersom vi inte fick någon fika denna gången. Det var ganska efterlängtat om man säger så. Hungrig som jag var då och fortfarande är. Glömde bort det för ett tag när jag kom hem, men nu när jag nämner det igen kommer jag på att jag har ju faktiskt inte ätit något idag. Borde ta och göra det. Förreste, avsnittet jag laddade ner funkade inte. Gissa om jag blev jätte depp på det. Men laddar ner ett annat nu, dock lite sämre kvalle, men so what. Huvudsaken är att jag får se det. Blir väl klart om en halvtimme eller något. Jag hinner äta något innan, och därför ska jag göra det =)

låt oss bli dom som försvann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0