du är som en främling

Till att börja med, grattis Martina på namnsdagen. Viktigt viktigt!

mja, skolan har varit enbart jobbig och alla människor är jobbiga. Lektionerna har inte heller varit alltför roliga, men vi överlever. Hade iallafall redskap på idrotten idag, det gjorde mig glad. Men ja, trots det hade jag inte alltför roligt. Vi åt även på amigo idag, usch, det ångrar jag exrtremt. Man känner sig så jävla onyttig nu, helt sjukt!

Träning på kvällen, en timmes trampett och lite dans + airtrack. Gick snabbt och smidigt idag faktiskt. Stannade kvar på haganäs till halv 8, pratade lite med Evelina och Titti, även Gabbe fick sig en svängom. Hemåt, och äta lite, ska nog göra lite mattetal nu, trots allt prov imorgon. Önska mig lycka till! Imon ska jag även träffa sötaste fisk! I miss her, a lot!

Nu ska jag stoppa musik i öronen, göra lite milkshake, en aningen nyttigare än igår, dricka och göra matte. Även skriva lite på hemkunskapsuppgiften. Ha det bra gott folk, puss.



Kommentarer
Martina

Tack syster! ;)

2008-11-10 @ 20:11:55
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/
matteus

vad menar du med din kommentar..?? du kan ju inte bara sluta skriva nu när du är igång..!!

2008-11-10 @ 22:16:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0