finding ways to get to your heart.

Att stiga upp klockan 7 en lördag är inget jag gärna gör igen. Har iallfall tillbringat mestadels av dagen på haganäs. Där jag, Evelina, Elin och Elisabeth, the three E:s, skulle på barnledarutbildning. Det kan ju faktiskt diskuteras om denna kursen var för oss, ivarjefall praktiken. Teorin var bra för alla att veta, men det praktiska var mest till för äldre barn, som vi olyckligtvis inte arbetar med.  Men vi fick god fika, bra med motion, och leka mycket på köpet. Så det gick ganska fort ändå. Tråkigast var nog ändå att jag missade öppet hus, så hann ju inte lyssna på nått program, så haganäs får jag inte hamna på, that's it! När jag kom slängde jag i mig lite mat, eftersom maten vi fick där inte smakade alls bra, var jag ganska hungrig när jag steg genom dörren igen. Traskade fort in i duschen och nu sitter jag här och precis har kollat på the hills. Nu är det made på tv, och om ngn timme kommer adam hit och han ska sova här. Kanon ju!

Nu ska jag pysa vidare, blev en kort blogg och glest med inlägg. Jag beklagar. Men ja, mitt liv är ju trots allt inte lika roligt att läsa om som tex Kenzas och Blondinbellas, for sure. men ha en bra kväll, och ha det så roligt på balders alla som ska dit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0