future is here

hur i hela friden kan jag sakna något jag aldrig haft?
något jag aldrig kommer att få!

Fy attan vad skönt det var med träning! Och innan dess kom Sara. Vi pratade en jäkla massa och vi spelade playstation, gissa vem som utklassade vem? Jo, jag tror närmare bestämt jag ska vara med  i vm med det här. Snowboard är nog min grej. Ja, vi kollade även på ett avsnitt oth. Hon verkade bestämt tycka om det. Plus att jag smälter varje gång jag ser lille james, jag vill ha en sån unge! Ah, lucas är det inget fel på heller vettni. Nog tjatat om det. Jag cyklade ner till träningen, frös hela vägen dit. Träningen vart kul, friståendet blir bra, och jag kände mig nyttig. Allt bra i ett. Frös hela vägen hem på min kära cykel, men frös tillsammans med Elin så det var inte lika farligt. Snarare tvärtom! 

Skola imorgon, blir man deprimerad eller blir man? Å andra sidan, folk finner ju skolan rolig nu för tiden, hur det nu kan komma sig. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är en av dem. Well, lucky you som är det. Har iallfall Luciaövning på morgonen, något man kan se fram emot i veckorna iallfall.

tom på ord nu. ska snart gå och lägga mig. nana. godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0