homosexuell, hetrosexuell?

Jag lyckades snappa åt mig lite sovmorgon idag. Vilket ni kanske förstår, så var det djävulskt gött att få sova någon timme längre. Har haft kompisstödjarutbildning hela dagen dag. Vilket var både lite kul och väldigt tråkigt. Mat på amigo iallfall, tjocksmock känner man sig nu. Tur det är träning ikväll då iallfall =) Ja, det blev ganska kortfattat om min dag, men tror ju knappast det är så roligt att läsa om vad vi gjorde på utbildningen. Så nja. Det håller jag för mig själv, och ni som var där vet ju vad vi gjorde.

Nu ska jag iallfall ta och äta något. Och som ni vet, har ju det elfte avsnittet av one tree hill kommit, så håller på att ladda ner det nu, ska lägga mig och kollla på det sen :D GÖTT! =) =) =) !

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0