I adore you

Barngymnastiken gick bättre än bra kan man ju säga. Alla barnen är så härliga, glada, och överenergiska. Sådant tycker jag om, och jag är säker på att ni andra också gillar små runthoppande barn. För söta är dem. Har dessutom börjat öva inför juluppvisningen som är den 1:a december, klockan 17-30 på haganäs. Jag tycker ni ska komma, inte för att kolla, utan mest för att stödja äkg. Pengarna går förmodligen till en tumbling, det redskaps som ofta, nästan alltid, används vid tävlingar. Så det hade vi verkligen behövt ett av. Så kom alla!

Var hemma själv ett tag när jag kom hem, mycket fränt. Var det efter skolan tills jag skulle träna också. Låter kanske dumt att säga det, men jag tycker det är så otroligt skönt att vara ensam hemma. Då är det högmusik som gäller en stund, och sedan blir det till att lägga sig på sängen. Obeskrivligt skönt ibland. Men på kvällarna då det  börjar bli mörkt måste det vara någon hemma, usch, jag totalt avskyr mörker. Yes I do. Aja, snart börjar klockan dra sig mot 8, och då är det EMA på MTV! Det ska ni väl inte missa? Tycker alla borde kolla på det. Och snacka om att jag är grymt jävla avundsjuk på Kenza som fått åka ner dit och vara med och kolla på artisterna när de går på röda mattan? Till och med träffa några utav artisterna. Hade varit en dröm. Men egentligen, varför avgudar man artister så mycket? Ja menar, dem är ju egentligen också helt vanliga människor? Bara lite mer kända, har en talang och stenrika? Hade varit lite kul att vara känd för en dag, men inte i längden. Inget privatliv ju, det måste man ju få ha.

Nåväl, jag tror jag ska ta och äta något.
och det slutar oftast mina bloggar med, mat. Ja, jag är väl ett matvrak, hoho.höhö.
men man överlever ju faktiskt inte utan =) jag har det att skylla på.




ser dem inte alldeles för goa ut? :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0