jag var lycklig

För fem minuter sedan förstördes min dag. Nettan ringer glatt och säger att vi har spanska läxa till imorgon och eftersom jag var på utbildning igår hade jag ju ingen aning om det. Hoppades på att få slippa det, men icke. Så nu måste jag sätta igång med läxorna. Skolan suger för er som inte redan lagt märke till detta.

Jao. Har varit duktig och lagat lite mat till mig själv idag. Kock kanske är något för mig? Efter det tog jag mig en lång lång dusch och sedan satte jag mig för att kolla lite på gossip girl.  Nu som sagt måste jag ju  sätta igång med spanskan, åhh, jag som verkligen inte orkar. Tänkte jag skulle gå och lägga mig jätte tidigt ikväll, men så verkar det ju inte bli. Har ju dessutom en annan redovisning imorgon, engelska, som jag också måste läsa igenom ett par gånger. Min bok måste jag nog läsa också, twilight. Men det är ingen plåga, för boken är faktiskt rätt bra. Filmen är ju snart ute med, den ska jag lätt se.  Nu mina vänner ska jag dra mig ifrån datorn, eller inte helt ifrån. Lexikonet måste ju användas lite då&då. Men ifrån allt annat som inte har med skoljobb att göra. Vilket innebär bloggen. Så, see yaaa!
hahahah! förresten så måste det nog vara dagens! =) godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0