keep your love lockdown

Veckans höjdpunkt, dagen vi alltid väntar på, det är fredag! Mäkta gött med lite helg nu, men inte får jag sovmorgon för det, utan ska upp vid 7 imorgon. Ska på kurs klockan 9-4, och missar alltså öppethus på haganäs. Ganska dåligt, men jag ska ju förhoppningsvis inte ens går där, så det blir bra.

Men iallfall. Idag började vi med språkval, sedan eget, och efter det bild, lunch, spagetti och köttfärssås, mumma! Efter hade vi oturligt nog hemkunskap, och laga ännu mera mat. kött och ugnsbakad potatis, gott vare iallfall. Nu sitter jag hemma, funderar på vad jag ska göra. Funderar att börja kolla på andra avenyn, har inte sett de nya avsnitten ännu, hinner ju inte det med tanke på mina träningstider. Så börjar nog att kolla på det nu, eller snart iallfall! Ikväll vtet jag inte vad som händer, det var ju tänkt att det skulle vara fest först, men det blev troligtvis inte så. Jäkla trist, jag var&är på festhumör. Så om ni vet någon fest någonstans där man är välkommen, säg till!

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0