money can't buy you happiness

 Fy hundan vad trött jag är. Stressat igenom hela kvällen. Barngymnastiken började vid 5 och jag kom inte hemmifrån förrän mellan tio och fem i fem. Hade 55 papper som skulle matas ut ur vår extremt sega skrivare. Det tog sin lilla tid kan jag lova. Träningen idag vart rörig, väldigt rörig. Men det är det här med juluppvisningen som får alla barnen så uppspelta så att de inte kan koncentrera sig. Trots detta försökte vi göra så gott vi kunde.

När jag kom hem lagade pappa potatisbullar, hur gott som helst. Skulle nog kunna leva på det i flera veckor :) Sedan tog jag mig i kragen, gjorde lite spanska, och sedan kollade jag på ett avsnitt prison break, säsong 3 nu. Hyffsat bra avsnitt, men jag kan så gott som berätta att ingenting slår one tree hill, ingenting!

Imorgon är det fredag, and we totally love it! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0