My only weakness is you

It's not a bird, not a plane
It's my heart and it's going, gone away
My only weakness is you
Only reason is you
Every minute with you
I can feel like I can do anything
Going going, I'm gone away in love

chirs brown kind of räddar min dag just nu. Har iallfall bakat klart alla bullarna, ska sortera in dem i påsar, skriva namn och sedan knyta en söt liten rosett runt. Sedan är det allt klart. Jag och pappa  har också börjat med bröden nu, men låter degen jäsa. Meanwhile så ska jag och johanna ner till open sun, hälsa på mr uvljus och bli brunfina inför jul. Vet att jag har sagt det många många gånger nu, men det har liksom aldrig blivit av, alltid något som har kommit ivägen. Men idag blir det nog så :)

nu ropar mamma, she needs help! WOHO?! :D nu får jag nog till och med hjälpa till. vi hörs senare! puss&kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0