ni tjejer är bra

Tjohooo!
Min kväll har varit kanonbra! Blev lite fika med familjen, utan martina som är iväg på annat håll. Sedan for jag hem till Johanna där evelina och titti var. Längesen vi träffades alla vi, och superkul har man alltid med er. Kollade lite youtube klipp, började på en film om tsunamin, och sedan bestämde vi oss för att gå en promenad i det lite halvtaskiga vädert. Men trevligt är det. Jag och mina paraply, det slår nog det mesta. Denna gången slog nästan det andra, med en hårsmån. Körde ner det i ett avloppsfår och så poff, fastnade det. haha. Man håller ju tummarna på att ingen såg eller hörde. Gick långt, sedan hem igen. Vi har även fått värsta grymma idéerna. Damnark next, right? :)

Sen har jag ju mina holland(????) planer med sara :D hahah fyfan! :)
nu ska jag ta något litet att äta, har inte ätit någon lunch sen i skolan, bara någon fralla. Men det blir jag ju inte mätt på. Så det får bli att ta lite nattmat. mumma! Imon blir det troligtvis osby, maybe :) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0