one step at the time

Idag vaknade jag klockan 11. Jisses! Det var iallfall dags att sätta igång med pluggandet redan då, så laddade med lite latte och en macka och så var det bara dags att sätta igång. Nu tänkte jag ta en paus för att gå ut och gå en runda med syster. Bara för att få lite friskluft och motion. Jag känner mig hur duktig som helst faktiskt.

Förresten, gårdagen var rolig  och jag säger ett stort tack til Liza för att jag fick komma. Super roligt att träffa en massa gammalt folk, även några nya ansikten befann sig där. Med gott att dricka och gott sällskap tog vi oss igenom kvällen. Några drog till balders, några stannade var med vattenpipan i sin famn, Ja, en väldigt lyckad kväll ändå. Jag å andra sidan, åkte hem ganska tidigt, jag var trött. Men när jag kom hem, så var jag skitpigg och kunde absolut inte sova. Ja , som ni såg somnade jag inte förrän 4tiden. Så lite sleten är man allt idag. Nu blir det promenad för att piggna till lite. Skriver mer senare ikväll! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0