överstökat

Hejsan nu är jag äntligen hemma från allt julstök. Började dagen på haganäs, där pepparkakorna gjordes klara med en fin ägk text, samt en liten filur i hörnet. Mycket vackra, och vi hade kul när vi gjorde dem. Verkligen! :) Imorgon är själva uppvisningen. Klockan halv 6 börjar det i haganäshallen, för er som ska dit och kolla och sponsra ägk! :)

Kollade lite på matchen och när vi lämnade stod det 3-0 till älmhult. For ner till byn, ställde upp alla bullar och sådant sedan var försäljningen igång. Gick finemang och jag kan ju säga att vi hade inte mycket kvar när vi packade ner allt för att åka där ifrån. Satt där i tre timmar och frös ihjäl gjorde jag också. Ingen känsel i varken fingrarna eller tårna, ackack! Men ja, kom hem åt lite och så. Det kommer nog en massa bilder imorgon eller ikväll. Beroende på hur trött jag är när jag kommer hem från träningen. Japp, ni hörde rätt. Träningen, jag ska vara duktig och träna idag. Missade ju förra veckans dans, så har lite att ta igen kan jag säga. Yepyep.  Uppvisning imon, man vill ju inte skämma ut sig inte.

Nä, klockan drar iväg, vi hörs kanske ikväll, annars blir det imorgon! PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0