Saw V

Det är precis vad jag har roat mig med de senaste en och en halvtimmarna. Kollat på saw 5 alltså. Ingen höjdare enligt mig, men visst, filmen är väldigt genomtänkt. Men jag är inte ås insatt i saw filmerna, har bara sett typ 2:an och 4:an också. Så jag vet ju inte riktigt vad det hela handlar om. Får ta och kolla på alla saw filmerna någon dag, så jag hänger med i svängarna vill säga.

Ikväll blir det kanske fest igen. Har inte riktigt bestämt om jag ska eller inte. Bror lite på vilka man känner som ska dit och så vidare. Men troligtvis blir det nog det :) Får säkert en mycket trevlig lördagkväll :) och det hoppas jag ni också får. Nu ska jag hoppla in i duschen och bara värma mig. Fryser som attans och jag hoppas int jag blir sjuk. Men det hade ju dock inte förvånat mig om jag blir det igen, nu när man som minst behöver och vill det.

over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0