so far, so good.

Åh vad härligt. Somnade en stund efter att jag skrivit några rader på hemkunskapsuppgiften, sedan fick det vara nog. Att sova efter skolan är nog ändå det skönaste jag vet, konstigt nog. Men det blir så, efter att ha varit uppe sen runt halv 7, gått i skolan, plågats med prov, långa lektioner, genomgångar i so, eller vad som, så gör man allt för lite sömn. Om så bara för en kvart eller något. Skippade träningen idag, tänkte jag skulle skriva på mitt arbete istället. Och det ska jag, håller på med det lite nu, men snart kommer Sara hit, och då blir de ingen tid över till det. För henne var det längesen jag träffade, och så måste man offra lite skoluppgifter, eller hur? Bad henne köpa något gott att ta med sig, spännande och se vad det blir :))

so far so good. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0