start a new life

haha shit va bra det gick för mig att börja med mina läxor. Jag fastnade vid datorn och började kolla på fina klänningar inför nyårsafton. Hittat ett par väldigt fina, men ska ner på trend house och prova den vita med svarta blommor. Är jätte sugen på den faktiskt, skit söt. Vet att Paulina redan har köpt den, men asså, haha, den är fin. Men har hittat ett par fina på internet också, så om den vita inte sitter bra eller något liknande.

Sitter även och försöker att fundera ut julklappar till hela världen. Känns som att jag ska handla till hur många som helst, haha, men hela världen var kanske lite att överdriva. Men pengarna, dem lär gå ut kan jag ju redan nu säga.  Jag kommer att ha gått in i väggen innan jag är färdig med min julhandel. Tur att den mysiga julmusiken tar fram lugnet när man springer i affärer :) Blir det årliga julshoppingen för mig och salome den 13:e december. Super mysigt.

Imorgon är det fredag, gissa om jag gillar't? =D
big love


Kommentarer
paulina

haha ingen fara ;) köp du klänningen om du gillar den så mkt ;)

btw, vilka läxor? :s

2008-11-27 @ 21:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0