the feeling is inside.

känns som att jag har glömt att berätta om hur mycket som helst. Gårdagen tillexempel. Som turlig nog spenderades hemma hos Johanna med titti och evelina. Vi pratade en massa, åt gott, sjöng singstar, spelade guitarr hero. Jisses vilken kväll vi fick till alltså. Mycket skratt, (skrik för tittis del), undra hur jävla bra hennes röst lät imorse, hemsk kan jag tro. Med tanke på hur hon lät redan innan hon började sjunga. Ni som hört hennes röst förstår mig. Jag upptäckte också hur otroligt fula mina fingrar kan bli. Galet alltså.v

Idag tändes förresten julgranen, gud vad mysigt det blev på torget då. Alla fick en riktigt waow-känsla där. Det var tillochmed så alla sa det. Dansen var bra, mycket prat och ett par idiotiska pojkar som bara inte kunde få nog. Man ville bara "pang!" Aja, är iallafall hemma nu. Ska snart hoppla in i duschen, sedan läsa lite i boken. pusshej











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0