dont wanna float away

Åhåååå. Hur bra är inte studiedagar på en skala 1-10?
Skolan smet förbi ganska snabbt. Slöjd på första lektionen och vår syslöjdslärare var sjuk. Så jag satt och nötade lite prov istället. Lektionen därpå satte vi oss långt ifrån varandra, och började skriva på som satan! Provet tog ca 40minuter och vi fick en lång lunchrast. Det känns som att provet gick bra vill jag tillägga. Men nå, när har jag någonsin kunnat lita på min magkänsla? Som tusen gånger tidigare nämnt! Vår spansk lektion var faktiskt riktigt rolig idag, och det var inte för att själva spanskan var kul. Utan det var bananen med stort B. Jisses alltså! :)

Sedan hade vi bara en tråkig äö-lektion som jag och salome satt och målade på. Nu har jag iallfall kommit hem, efter att ha tagit en promenad! Ja, jag gick hem! Det ni! händer inte ofta. Men idag var en sådan dag där jag kunde göra det. Fler sådana dagar tack! :)

Ja, jag hann ju inte skriva om min dag igår. Men det finns kanske inte så mycket att nämna om den. Skolan var som vanligt, fast med luciaträning. Efter skolan blev det träning, samträning med barnen. Som gick helt okej. Dem är så söta så. Sedan träffade jag adam, pratade lite och så. Sedan ängnade jag resten av kvällen åt pluggandet. Vilket lönade sig. Jag stirrade mig inte helt blind på de, för lite kom jag faktiskt ihåg. Typiskt att proven inte alls är lika mycket som det man måste plugga på. Allt borde faktiskt komma med, ananrs lär man ju sig saker i 'onödan'. Som jag skulle se det.

Imorgon är det studiedag, gött som fan :D
Men ska sova hos baron ikväll med S. Mysigt, jotack! Sedan ska hon fodra, tidigt på morgonen. Betyder detta att min dröm om sovmorgon är helt förstörd? Ja. men vafan :D får lägga mig tidigt på onsdag kväll itället. Ikväll blir det träning, puss på det! :) och puss på att jag ska dra mig från datorn nu. och ytterliggare en stor puss för att avsnitt 12 av one tree hill har kommit nu. PUSSPUSSSPUSS! :*


ibland hatar jag dig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0