hope you would forgive me

Jag har egentligen ingenting roligt att berätta eller att skriva om men gör det ändå, rutiner.

Skolan idag har faktiskt varit väldigt rolig, gick inte många minuter utan att vi hade roligt. Första lektionen hade vi mentorstid, då jag och johanna tog tag i fotograferingen för årets lucior. Gick bra, tills det kom till att vi skulle ta kort på mig. Haha. Usch fyfan! Påminn med, varför gör jag detta? Andra lektionen var det teknik/eget arbete. Då jag och simon fortsatte (började) skriva vårt manus som ska vara klart i slutet av denna veckan, imorgon alltså. Jo, good luck att vi hinner med det. Tredje lektionen spanska, lite fotografering då också, sedan spelade vi ett tärningsspel. Eget igen efter det och sedan var det lunch. Känns som att vi hade hur många lektioner som helst innan lunch, 4 stycken. Vanligtvis har vi 2-3 stycken. Så när vi skulle gå på lunch så kändes det som att klockan var typ 3. Så tokigt kan det bli. PÅ lunchen blir jag också utskrattad av lärarna för hur jag blandar min mjölk.  Haha :D så jävla pinsamt!

Tråk lektioner efter mat, inget som är värt att nämna. Fortsatte med bygget, gick bra. Fina väggar har jag fått upp iallfall, nöjd som sören! Nu sitter jag här igen, fifflar lite med bloggen och sådant. Försöker göra en ny design, men lyckas inte så bra. Börjar bli lite trött på denna gråa och trista design. Så får väl se om jag kommer fram till något resultat innan imorgon, återstår att se. Snart jag ska bege mig till klöxhultstkolan, träna kidsen. Happy!, happy blir man. Ikväll ska jag plugga lite spanska, eller vad det heter. Öva, träna, ja, plugga. Skönt att de flesta arbeten är klara nu, bara ett jobbigt kvar just nu iallfall. Och det är manuset. Sedan börjar 1900-tals temat, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. 1:a och 2:a världskriget är inte riktigt min grej, men tack ändå. =) Nu ska jag pysa, rita en hinderbana till barnen eller något. :)

big love.

idag bjuder jag på mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0