thinking of you

Pannkakor hade varit gott nu, för jag är riktigt hungrig. Stack till träningen efter att jag kollat klart på det nya avsnittet av one tree hill. Det avsnittet var förövrigt helt konstigt, tyckte faktiskt nästan att det avsnittet var rätt tråkigt. Nu ska vi iallfall inte komma in på andra spår, jag for till träningen, tränade lite. Gick inte alltför bra med tanke på min lilla incident igår. Men trampetten gick fin fint. Lite positiv måste man vara har jag lärt mig, eller fick höra iallfall. Funkade bra tills allt sket sig. Alltså funkade det inte så länge. Efter träningen kom syster och vi satte oss för att kolla på damernas a-lags match. 5-2 tror jag det blev till älmhult. Bra spelat med tanke på att vöikers lag spelade i div2 och älmhult i div3. For hem i kylan, riktigt kallt vare om ni vill antecka eller så. Jag räknar med att fisk antecknar för fullt iallfall.

Nu som sagt är jag hungrig på något. Har inte ätit sen skolan. Får väl bli någon clementin eller något, orkar inte laga värsta buffén nu. Måste verkligen sitta och träna på mitt manus också. Jävla skit.Jag orkar inte med den,  får väl se hur resultatet blir. Inte bra antagligen, men självklart ska jag ju göra mitt bästa. Både för min skull, och för simons skull. Snällt va? =) Nä, nu blir det till att nöta. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0