will you always be there for me?

Varför är söndagar alltid lika tråkiga?
Blev ingen till match, orkade inte sitta där helt själv och det var nog ingen som hade lust att följa med heller. Så jag skippade det, gjorde en kopp varm choklad, la mig under mitt täcke och kollade på one tree hill. Tror närmare bestämt att det nya avsnittet kommer imorgon, eller är det tisdag? Ja, snart iallfall!

Nu har jag inte så värst mycket att göra. Glor igenom alla bilder på datorn och längtar tillbaka. Väntar på mat, som ingen har brytt sig om att göra. Verkar som att jag måste svälta ihjäl idag.

TRUTH, REVENGE, ANSWERS.
det går inte alltid som man tänkt sig.
det är svårt att föreställa sig något annat än idag.
imorgon, om ett år, jag vet inte. Jag vet bara att jag är inte nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0