you can't break a broken heart

Åh vad trevligt med lite Saraprat här hemma. Alltid skrattar man lika mycket. Hon hade ju som sagt köpt med sig lite yummies. Någon slags tårta och några dammsugare och lite ballerina. Snacka om tjockisar! Ja, och jag som skulle bli nyttig, så bra funkade ju det, really. Vi kollade på dagboken och käkade dessa onyttigheter. Vi satt lite vid datorn, kollade snuttar på olika filmer, skratt blev det en del av kan jag lova. När hon hade stuckit hem så satte jag mig och kollade på det nya avsnittet av one tree hill. Så nedrans bra alltså, helt sjukt. Jag tycker hela världen borde kolla på det.

Nu bör jag skriva lite till på hk:n. Men har helt och hållet tappat suget för precis allting nu. Jag vet att det måste göras, och därför gör jag det, lite utav de iallfall. Behöver ju faktiskt inte skriva klart det riktigt ännu, har hela kvällen på mig imorgon också. Och som ni vet, man jobbar ju faktiskt som bäst under press. Allt går liksom lite snabbare och man skriver för att det måste göras, och att man vet att dagen därpå är det försent. Nu bara drar jag ut på allting, haha. Så är det.


jag kan inte med ord beskriva vad du betyder.
ett stort hjärta till dig vännen.



Kommentarer
matteus

haha tjockis..!!!! men ska i och försig inte säga något (a)

2008-11-14 @ 19:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0