big hearts

Godnatt kan jag ju inte direkt börja inlägget med att säga. Men det måste ju bli det eftersom jag varken kan säga godag eller godkväll. Min kväll, ändrade planer, har varit toppen. Träffade istället Salome Amira och Johanna för att fishy inte riktigt var på topp. Var ute i byn, torgtattare, i ett par timmar. Träffade på mycket trevligt folk, marius och gänget, även tias och hans crew. Trevligt med lite manligt sällskap, jotack. Efter ett par timmar gångna strosade vi hem till mig där det blev till att kolla på film. Men innan dess kollade vi på ca 5 trailers för att kunna bestämma oss för vilken film vi ville se. Tillslut blev det saw IV, så den laddade vi ner och checkade. Pratade en massa och så, always trevligt. Sedan körde jag hem salome och nu ligger jag i sängen, funderar på om jag ska bädda ner mig i sängen och sätta igång en bra film, eller om jag ska bädda ner mig i sängen och sedan ta en lång tupplur för att sedan vakna pigg som attans imorgon?

Tror nog det blir film trots allt, jag lär ju somna någon gång ändå ju. Så, jag slutar även detta inlägget med att säga godnatt till alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0