"einstein var också dyslektiker"

ladies and gentlemen,
imorgon är det fredag, vilket i sin tur innebär 9 dagars ledighet!
Fest för fulla muggar hoppas jag :)

Idag gick skolan rätt fort trots att vi hade spanska prov idag. Andra häftet vi fick, jisses, det var inte att leka med kan jag säga. Bara jag som tyckte det var sjukt svårt och att man inte fattade någonting? Hoppas inte det, för då måste jag bara väldigt dålig. Första häftet var aningen enklare, tur är väl det. Hade uppstart av vårt nya tema idag också, lät inte som att det skulle bli alltför roligt. USA. Aja, hade lite egetarbete med en lustig vikare som jag inte tycker om. Så vi käftade och var lite jävliga, sedan var det lunchrast. Mat och maxi, för hela slanten blev det dricka och sådant till filmen vi såg på. Eftersom vi fick vår önskan igenom kollade vi på Hata Göteborg, bra film. Lite tråkigt bara att man redan sett den tusen gånger om. Sedan slutade vi och jag åkte hem. Kollade på två avsnitt av oth, planerade dagens träning för småbarnen, åkte dit, tränade, åkte hem, åkte till haganäs för att lyssna på de olika programmen, som inte var ett dugg roligt. Bara segt att sitta där i typ en och en halv timme. Skippade fikat åkte hem, träffade pound och gabriel, prata lite och så. Trevligt. Nu ska jag snart äta pyttipanna för jag är sjukt jävla hungrig. Inte ätit sedan i skolan, så det börjar kurra lite i magen kan jag ju säga.

Imorgon är det fredag, och kan fortfarande inte sluta glädjas åt att det är höstlov sedan! Ska bli hur gott som helst att få sova ut varje dag i en vecka. Lov oftare skulle jag föreslå! Nu ropar pappa, dinner is ready! Vi hörs senare skulle jag tro. Pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0