every move I make

Jag fick nya planer inför denna kvällen, också. Ni ser, jag kan inte hålla mig till mina ordinarie planer, alltid ska allt ändras bara sådär. Men ibland är det faktiskt bra, som ikväll. Istället för att sitta hemma och kolla på one tree hill, som jag å andra sidan inte hade haft något emot, så cyklade jag hem till Johanna istället. Hjälpte henne att sätta ihop bloggen lite, men blev ganska långt ifrån klar. Haha. Sjöng singstar gjorde vi också, och att förmedla den känslan är lätt, superkul helt enkelt. Oavsett hur illa det låter. I kind of like it!

 Är hemma nu, missade allt som hade med idol att göra ikväll, tur det finns något som är döpt till repriser, som faktiskt sänds på hyffsade tider. Det blir till att kolla igenom den mycket noga, och nu vill jag inte höra några skvaller om vem som åkte ur, det ska jag se på söndag(!), eller när reprisen nu går. Men att undvika att inte få veta vem som åkte ur blir nog ganska svårt. Med tanke på aftonbladet som skyltar hejvilt överallt, bilddaboken, bloggar, någon kommer ju säkert att skriva om det någonstans. Det undviker jag att läsa, försöker iallfall.

nu blir det att krypa till kojs, riktigt trött och orkar inte sitta uppe mera. So, goodnight!

sometimes, you're the only one who really sees me.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0