going down

good evening!
:)
Idag har det varit en ganska seg dag. Gamla vanliga på praoen, hjälpa kunder, larma och plocka upp nya varor m.m. Börjar bli lite trött på detta faktiskt. Men vad gör man? Bara två dagar kvar! Ska få klä en skyltdocka imorgon, med de kläderna jag tyckte den skulle ha. Med min egna fantasi vill säga. Ska bli roligt faktiskt. På kvällen blir det barngymnastiken.

Men anyway, fick med mig en ny skinnjacka hem, eftersom jag bytte min gamla som vart helt konstig. tydligen fler än jag som bytt den. Så nu har jag en annan som förhoppningsvis är bättre. Dock tyckte jag den andra vart snyggare. Sedan fick jag också med mig en tröj/kofta/tunika hem. Supermysig och fin. Har spanat in den ända sen i måndes. Nu har jag den! Aja, nu ska jag kolla vidare på one tree hill, sista avsnittet nu. Sedan blir det en ny säsong, haha. Oberoende eller hur var det adam? :):)
förresten så är mitt finger mycket större idag än igår, jävla ont gör det också! fyfan!

Big love


Kommentarer
Martina

Ska du inte skriva hur snygg min kofta va då??? ;)

2008-10-08 @ 22:03:32
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0