here with you

Måndag idag. Och gud vad härligt det är att man vet att man inte behöver stiga upp as tidigt för att gå till skolan, nej för nu kan man ligga kvar och dra sig hur länge som helst i sängen. Jag tror jag skrev att vi måste stiga upp tidigare, men det blir ju faktiskt att man får sova en timme längre. Märkte jag i morse, när jag vaknade as tidigt, plus att jag glömt att stänga av alarmet på mobilen. Great start! Kollade något avsnitt oth, käkade lite frulle och sedan begav vi oss ut i regnet för att kolla på tapeter till sis. Mycket bestämt fick hon inte så vi begav oss ut i ösregnet ytterliggare en gång för att åka till en affär och handla lite. Nu sitter jag hemma, pratar med Salome som verkade ha en toppenkväl som fått en av sina önskningar inslagna. Kan ju säga att jag skrattade så mycket att jag höll på att kissa ner mig, så illa var det.

Nu ska jag laga lite mat till oss. Eftersom det inte är någon annan som orkar och jag är hungrig. Mat för hela slanten. Kanon! Vi hörs senare! (: puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0