hold your breath. don't waste your time.

Jag har nog haft den roligaste natten på väldigt länge faktiskt. Som ni vet, är jag tvungen att dela säng med Martina nu ett par dagar och det startade igår. Vi kollade lite på tv och så innan vi skulle somna. Men istället låg vi och pratade till ungefär klockan 2. Och jag berättade att jag troligtvis skulle drömma mardrömmar enbart för att hon låg i samma säng som mig. Då skulle jag visa hur min drömm ungefär skulle se ut, och jag skulle gripa tag i hennes ben (för att visa att det var så någon skulle göra på mig), och istället gräppade jag tag i hennes skärt och hade inte en tanke på det. Och så sa jag att jag skulle drömma något liknande att någon gjorde så på mig. Efter ett tag sa hon : Du vet att du klämde på min rumpa va? hahaha! :) jag skrattade så mycket så att tårarna rann från mina kinder. Åh, jisses! :)

Ett par minuter klämmer martina ur sig en fräck kommentar!
- Är inte dina hyllar väldigt snea?
- Eh, nej? Dum i huvudet eller? Du tror inte det kan ha något med att göra hur du ligger med huvudet?
- Ahhh, jahaa!
Ja, martina i ett nötskal eller något skulle jag vilka kalla det. Sedan somnade vi. Undra vad som kommer att hända inatt? Återstår att se :)

Anyway så ska jag snart fixa iordning mig lite, sedan tvingas ta bussen till osby. Haha får väl se om jag kommer rätt, hahahaha! :) Jao, har förresten laddat ner det nya avsnittet av one tree hill, s6e8! Så ska kolla på det innan jag börjar fixa mig! superglad, PUSSPUSSSPUSSS! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0