I just can get through to you

Vilken bra träning! Blev till att hoppa på uppbyggnad halva träningen. Alltså öva på dubbelvolten, som jag verkligen var så nära på att klara. Men det krävs lite övning till, sen jävlar. Vid sex tiden satte jag titti och eve igång och nötade dansen på nytt. Dansen vi lärde oss på hällevikslägret. För den ska vi fyra, pernilla också, dansa på juluppvisningen. Haha. Ska bli lite roligt att få göra något bara vi fyra och inte hela gruppen. Sedan slutade träningen och jag skämde ut mig som fan när vi skulle plocka ihop redskapen. Körde in trampetten rätt in i hälen och alla bara glodde på mig när jag tjöt. Alla innebandykillar också, pinsamt? Jotack!

Nu sitter jag här och dampar lite för att mitt brännarprogram inte funkar. Ska ju bränna skivan med låtarna till dansen. Men det verkar inte riktigt vilja ge med sig. Menmen. Istället sätter jag nog igång med att skriva på mitt arbete, börjat halka efter lite med det. Sedan ska jag nog börja läsa den engelskaboken jag lånat. jag och salome ska bli duktiga på engelska hade vi tänkt oss, och lånade därför en varsin fet bok på ca 400 sidor sisådär. Hennes var nog hundra sidor tjockare till och med, men så går det när man är snabb och snappar åt sig den lite bättre boken. Kanske blir det att räkna lite matte också? Nu fick jag plötsligt en hel del att göra, bäst att sätta igång. Trevlig kväll! puss


Kommentarer
nillaa

Yesbooox :)

Får hoppas vi lär oss den helt igen bara! (dansen)

Men vi klarar allt (Y)

2008-10-13 @ 20:35:47
matteus

haha.. engelska e bra.. me¨n det är sjukt tråkigt att läsa.. ta en dag o snacka det istället.. :P

2008-10-14 @ 01:43:01
URL: http://lifesmistory.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0