I just need one more day

Hallåhallå!
Tisdag idag som ni alla säkert redan lagt märke till. Skolan var allt annat är rolig idag. Började med eget arbete, satt mest och läste och sådant. Sedan ett långt slöjdpass, snart klar i träsläjden också, skönt det ju. Och lite språkval efter  lunchen och ytterliggare ett eget arbete efter den lektionen. Så vi har inte haft så många lektioner idag, vilket är ganska skönt faktiskt. Efter skolan blev det till att kolla lite one tree hill med syster. Mega bra! Och sedan for jag ner till träningen som gick helt okej idag faktiskt. Lyckades klara helskruven också, happy face här ja! :)

Nu ska jag kolla på något avsnitt till, sedan plugga lite spanska om jag hinner och orkar. Imorgon ska jag nog träffa johanna, long time ago! :) miss! Pusshej! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0