I never promised you there'll be sunshine everyday

Hallå igen.
Tisdag idag, och som alla andra tisdagar är dem ganska sega i skolan. Började med slöjd, hann typ ingenting för vår slöjdlärare är allmänt seg som en snigel och tråkig. Efter det var det eget, och sedan lunch, språkval och eget igen. Så ja, en vanlig enkel tisdag helt enkelt. Ska snart träna, vilket inte kommer att bli helt fel. Fast har dock en enorm träningsvärk i högra låret och sjukt ont, efter att ha kört in trampetten, i vänstra hälen. Så jag går ungefär som en kråka eller något. Mitt finger är fortfarande ganska off, känner mig halvt handikappad idag, men det får gå. Ikväll ska jag skriva klart på mitt arbete lite, och så. Blir nog bra.

oth nu, pusshej! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0