i still see your face when i close my eyes

still home, en fredagskväll. Vad händer med världen egentligen? Var tar allt det roliga vägen? i guess we can't have everything. nåväl, har suttit och roat mig genom att kolla på one tree hill, som alltid. Och ja, det verkar som att jag är värsta nolifern som sitter hemma ensam en fredagskväll och kollar på det. men jag tycker faktiskt att det är lite skönt att bara vara hemma. Jag är lite udda kanske, men hur skönt är det inte att bara gräva ner sig i en varm och go säng, med tända ljus och veta att det regnar och är kallt ute? Jo, himla skönt skulle jag säga.

nu ska jag fortsätta nerda mig. godkväll!


Kommentarer
matteus

asså att sitta hemma en fredags kväll är det jag ser fram imot hela vecka i halmstad :$

2008-10-25 @ 17:50:29
URL: http://lifesmistory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0