I'm always there for you

Aldrig blir det någonsin som jag har planerat. Aldrig. Idag skulle jag ju egentligen kollat på film med syrran, men hon har  en kompis här, matteus, och jag får väl roa mig på annat håll. Istället kommer salome och johanna hit, sara kommer kanske lite senare. Hoppas vi har lite roligt idag iaf, det är ju trots allt fredag och vi gillar fredagar. Blir säkerligen till att kolla på idol vid åtta, sedan är ju anden i glaset alltid ett alternativ. Ett mycket bra sådant som passar perfekt för att leka hos mig. Med tanke på de kusliga svaren vi fick sist. Haha. Dear god!

Men iallfall, skolan idag vart helt okej. Jag och titti dansade på idrotten idag, för vi envisades om att vi skulle lära oss dansen, men icke! Haha, det gick inte riktigt som tänkt, but still, we had fun. Efterskolan blev det till att köra lite rundor, skjutsa hem salome, köra och hämta martina sen hemom. Har efterskolan lyckats kolla på 5 avsnitt oth. Åh insane vad bra det är alltså. Inte sett något bättre. Nu väntar jag iallfall på att de slöa asen ska komma snart :) om typ 45 minuter vill säga, segt. Får roa mig på annat håll sålänge! have a nice day!


you're always saving me.


Kommentarer
matteus

du tycker vell inte att jag kom o förstörde din o tiinas filmkväll va..??

2008-10-18 @ 19:16:42
URL: http://lifesmistory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0